سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقویم رومیزی 99 -چاپ و طراحی اختصاصی

تقویم رومیزی 99 -چاپ و طراحی اختصاصی

باکیفیت ترین تقویم رومیزی

تقویم رومیزی 99 – چاپ و طراحی اختصاصی

انتخاب تقویم رومیزی به عنوان هدیه اختصاصی راه نفوذی است برای شناساندن و ماندگار کردن برند خود در اذهان عمومی . تقویم رومیزی یکی از پرکاربرد ترین ، پربازده ترین و به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی است که مورد نیاز تمامی ارگان ها و سازمان ها می باشد .

تقویم رومیزی با داشتن 2 ویژگی مهم که:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وابستگی همه ی افراد به فناوری دیجیتال قطعا سبک زندگی افراد تغییر بسیاری کرده است و وسایل و امکانات چاپی به مرورزمان جای خود را به خدمات دیجیتال داده اند . اما بدون شک تمام افراد به طور روزمره از تقویم رومیزی استفاده می کنند و تقریبا تقویم و سررسید رومیزی در هرسازمان و یا ارگانی قابل استفاده و جزو وسایل الزامی روی میز آنهاست.

طراحی کلاسیک این تقویم های تبلیغاتی، تضمین می کند که نام و لوگو شما برای مدت زمان طولانی برجسته و قابل مشاهده خواهد بود به این صورت که در تقویم های تبلیغاتی هر زمان که کسی تاریخ را چک می کند، مهلتی را تمدید می کند و… نام برند و تبلیغات شما در ذهنش مرور می شود . این اتفاق باعث ماندگاری در ذهن و نهایتا یک پروژه کاری برای شماست!

دفتر خدماتی بوی مهر این افتخار را دارد که درعرصه طراحی و چاپ تقویم رو میزی اختصاصی خدمات با کیفیتی را در سراسر کشور، با نازلترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

برای سفارش و طراحی این محصول تبلیغاتی پر کاربرد؛با قیمت مناسب!.

می توانید ازطریق تلفن تماس دفتربا ما در ارتباط باشید.

و یا با پرکردن فرم ثبت نام ، منتظر تماس مشاوران ما در اسرع وقت باشید.